FAQ

Czy mogę zwrócić produkt?

Tak, oczywiście. Produkt, który nie został otwarty możesz zwrócić bez podawania przyczyny nawet do 14 dni od momentu zakupu. Polecamy zwrot za pośrednictwem jednej z dostępnych opcji darmowego zwrotu.

Ile mam czasu na zwrot produktu?

Na zwrot produktu w sklepie DentiLove.pl masz 14 dni od daty zakupu.

Ile zapłacę za dostawę?

Koszty dostawy są opisane szczegółowo na stronie koszty wysyłki. Za wysyłkę paczki za pobraniem zapłacisz 17,99 zł, przy przedpłacie 15,99 zł. Wszystkie zakupy na kwotę wyższą niż 200 zł wysyłamy nie pobierając dodatkowo opłaty za wysyłkę. Odbiór osobisty w siedzibie firmy również jest gratis.

Jak szybko produkty będą u mnie?

Produkty z czasem wysyłki 24h zamówione do godziny 14:00 od poniedziałku do piątku są wysyłane jeszcze tego samego dnia i przekazane kurierowi do dostarczenia. Dowiedz się więcej o czasie dostawy.

Jakie mam dostępne formy dostawy?

W naszym sklepie można skorzystać z kilku dostepnych form dostawy:

  • InPost Paczkomaty
  • InPost kurier
  • Orlen Paczka
  • Pocztex24

Co mam zrobić, gdy płatność się nie powiodła?

Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pomogą dokończyć płatność lub zmienią formę płatności zgodnie z życzeniem klienta.

Czy produkty elektroniczne objęte są Gwarancją?

Tak. Wszystkie produkty elektroniczne dostępne w naszym sklepie są objęte Gwarancją. Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta - mailowo: kontakt@dentilove.pl lub telefonicznie 22 113 4446.22 113 444622 113 4446