KP - Reklamacja i zwrot
Dokonaj wygodnie zwrotu
Możesz dokonać zwrotu standardowo samodzielnie wysyłając produkty na adres: eCommerce Factory Spółka Akcyjna, 62-241 Żydowo, ul. Ojca Swiętego Jana Pawła II 21 lub skorzystać z darmowego zwrotu za pośrednictwem jednej z poniżej dostępnych opcji.
Darmowy zwrot Paczkomatem InPost
- Wejdź na stronę: https://szybkiezwroty.pl/bezokularow
- Wypełnij formularz zwrotu
- Poczekaj na potwierdzenie
- Odbierz kod nadania (email lub sms)
- Nadaj paczkę w Paczkomacie InPost
*Podczas wypełniania formularza zwrotu Paczkomatem inPost, nie jest konieczne wpisanie numeru pierwotnej paczki (zwracanej do nas), można to pole pominąć.
Darmowy zwrot Pocztą Polską
- Wejdź na stronę: https://ezwroty.poczta-polska.pl/ i wybierz sklep bezokularow.pl
- Wypełnij formularz zwrotu i wybierz usługę
- Sprawdź i potwierdź dane
- List przewozowy otrzymasz na adres e-mail (ważny 7 dni)
- Nadaj przesyłkę w dowolnej placówce Poczty Polskiej
Zasady zwrotu zakupionych towarów:
- Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od daty odebrania przesyłki.
- Do przesyłki zwrotnej należy zamieścić formularz odstąpienia od umowy. Można skorzystać z formularza w formie papierowej dołączonego do paczki lub pobrać i wypełnić formularz zamieszczony TUTAJ.
- Zwrot płatności nastąpi w terminie do 14 dni, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Zwrot zostanie wykonany taką samą formą płatności jak wykonano płatność, a zamówienia. opłacone gotówką zwracamy na podany numer konta.
- Za zniszczone towary odpowiada klient zgodnie z przepisami prawa.
- Darmowe zwroty obowiązują tylko dla zwrotów dokonywanych na terenie Polski.