KP - Reklamacja i zwrot

Dokonaj wygodnie zwrotu

Możesz dokonać zwrotu standardowo samodzielnie wysyłając produkty na adres: eCommerce Factory Spółka Akcyjna, 62-241 Żydowo, ul. Ojca Swiętego Jana Pawła II 21 lub skorzystać z darmowego zwrotu za pośrednictwem jednej z poniżej dostępnych opcji.

Darmowy zwrot Paczkomatem InPost

  1. Wejdź na stronę: https://szybkiezwroty.pl/bezokularow
  2. Wypełnij formularz zwrotu
  3. Poczekaj na potwierdzenie
  4. Odbierz kod nadania (email lub sms)
  5. Nadaj paczkę w Paczkomacie InPost

*Podczas wypełniania formularza zwrotu Paczkomatem inPost, nie jest konieczne wpisanie numeru pierwotnej paczki (zwracanej do nas), można to pole pominąć.

Darmowy zwrot Pocztą Polską

  1. Wejdź na stronę: https://ezwroty.poczta-polska.pl/ i wybierz sklep bezokularow.pl
  2. Wypełnij formularz zwrotu i wybierz usługę
  3. Sprawdź i potwierdź dane
  4. List przewozowy otrzymasz na adres e-mail (ważny 7 dni)
  5. Nadaj przesyłkę w dowolnej placówce Poczty Polskiej

Zasady zwrotu zakupionych towarów:

  1. Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Do przesyłki zwrotnej należy zamieścić formularz odstąpienia od umowy. Można skorzystać z formularza w formie papierowej dołączonego do paczki lub pobrać i wypełnić formularz zamieszczony TUTAJ.
  3. Zwrot płatności nastąpi w terminie do 14 dni, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  4. Zwrot zostanie wykonany taką samą formą płatności jak wykonano płatność, a zamówienia. opłacone gotówką zwracamy na podany numer konta.
  5. Za zniszczone towary odpowiada klient zgodnie z przepisami prawa.
  6. Darmowe zwroty obowiązują tylko dla zwrotów dokonywanych na terenie Polski.